Friday, March 16, 2012

CABARAN 90 HARI IDEAL!!

assalamualaikum u alls#peace#!

its about time untuk aku mulakan projek nie personally untuk diri aku.
Ok, untuk pengetahuan korang sebenarnya projek nie tujuannya adalah untuk menurunkan berat badan aku ke tahap yang sihat....:p + aku pun want to look good too..bukn bg hensem o kacak o ape pun......just bg my tummy flat cket...hehehe..(kacak hensem pun xkmane,tua kedut jgak)...malu?yup malu dengan diri sendiri....korang sape untuk aku malu?yes i'm fat n obes..lantak lah...:p
My projek akan bermula pada hari isnin(19hb3) n i still planning my exercise schedule  n dlm my schedule nie i masukkan treadmill exercise,mountain biking,dumbel exercise n etc.
Aku punya plan 4 hari training,3 hari senaman ringan( seperti yang di beritahu/maklum oleh trainer)...i also need to lawan all the keinginan unntuk mkn...mkn boleh but kuantiti mesti dikurangkan...rite!?
So, thats all...n wish me good luck....aku akan update kan perkembangan daily aku bila projek bermula.....sekian #peace#!

1 comment: