Tuesday, July 12, 2011

Who Is Hanis Zalikha?

Hanis Zalikha
Hanis Zalikha telaH di nobatkan sebagai orang paling terfeymess dalam carian Google bagi tahun ini, dan secara tidak sengaja telah mengalahkan Dato Siti Nurhaliza....( Hanis, Number 9 n Dato Siti No 11 seingataku la, sori kalo silap...haha). Hanis nie baru umur 21 tahun, n student di UiTm kat Johor amek bussiness study...n God telah anugerahkan dia kecantikan yang sempurna lagi ngetoop gitu...ketinggian 170cm sesuai untuk dia menjadi model...oleh itu sekarang dia selain belajar juga terlibat sebagai model sambilan...

But, aku bukan nak bercerita berkenaan dia nie...
Pada suatu malam yang sunyi sepi tanpa bunyi, aku duk bosan2 tgk tv,bla tiada ape lagi nak dibuat aku pun bertapa atas kerusi empuk biru broda  menghadap black lappy aku...n mcm biasa aku akan bukak "muka buku"n blog page aku...xder pe yang menarik pun...so, aku teringat lak ngn nama Hanis Zalikha sbb petang sebelum tue Bro Pul ader sbut pasal nama nie...
Ngan rendah diri aku pun post status kat wall muka buku aku 
"WHO IS HANIS ZALIKHA?
tba2 ader coment masuk, ikuti lah ape yang berlaku .....

perbualan 1




perbualan 2
perbualan 3

 
Bagi cik beliau yang terlibat, 
maksud tipikal adalah:
1. Menurut kamus Oxford Fajar, Typical bermaksud " keadaan yang biasa sahaja"
2.Menurut Kamus Dewan 2010 Tipikal adalah bermaksud " bersifat yang lazim terdapat,
                                                  merupakan contoh sesuatu yang biasa...

I think all blogger community knows Hanis Zalikha....so, xperlulah nak panjang2 kan hal tipikal nie. Bukan kah lebih bagus kalo bersikap biasa2 sahaja atau bersikap tipikal.....tetapi ape kah yang menarik perhataian umum/ peminat blog untuk view Hanis Zalikha?bukan sebab her face figure ke?
cer comment cket....

p/s: Adiosa

1 comment:

  1. sy suka hanis zalikha sebab personaliti dia. face figure tu just a bonus to her.mcm org kata..cantik itu subjektif :)

    itZ me Tehanurfateha =)

    ReplyDelete