Friday, July 15, 2011

Maksud gelak hehe,huhu,hihihi,kuikuikui
















Kelakar la bila bermesej or ber chat with ur buddy or ur love one selalu pakai term seperti berikut:
1) HIHIHI
2)HUHU
3)HEHEHE
4)KUIKUIKUI

pe maksud semua nie...ape jadah nya semua nie...
pertama,
 bagi aku Hihihi tue adalah cra gelak yang melalak tapi dalam keadaan malu2 kucing...mksudnye ketawa malu kucing la....
kedua,
ntah ape mksd ntah...sapew yang berminat bagitau maksud gelak nie
ketiga
gelak besar or kecik yang dengan tertib yang betul (yer kot)
Keempat
gelak comel terkemut2 macam ape jer menunjukkan malu...slalu bila nk tunjukkan kecomelan muka masing kat pasangan masing,lagi hebat kalo muka tue jd macam bintang2 korea yang ngah meletop fuhh...sekarang...




p/s pada masa sama aku adew juga memakai singkatan diatas....why?sebab smile is good...apew guna bermasam muka....cepat tua(macam mak aku cakap)
Miss her....
n muka aku cramp sbb waktu tulis nie aku praktikan setiap bunyi gelak diatas....emmm..hurt lorr

No comments:

Post a Comment